4. NOVEMBER 2015 : NY DS 4 & DS 4 CROSSBACK: JOËL DICKER I CENTRUM AF REKLAMEKAMPAGNEN “THE DS WRITER”

Denne kampagne er personificeret af Ny DS 4 og DS 4 Crossbacks ambassadør, Joël Dicker, forfatter af bestselleren “Sandheden om Harry Quebert-sagen”. Ved Ny DS 4’s side har han således hovedrollen i en webserie i thrillergenren.
Mens Ny DS 4 og DS 4 Crossback ankommer i Mærkets showroom, lancerer DS AUTOMOBILES sin reklamekampagne for sine to sidste kreationer: The DS Writer. Den er lavet af bureauet PUBLICIS La Maison og udtrykker endnu en gang Mærkets avantgarde-gemyt gennem sin nye ambassadør, Joël Dicker, forfatter af bestselleren “Sandheden om Harry Quebert-sagen”, og hans vigtige rolle i den originale digitale iscenesættelse. Dette har resulteret i udsendelsen af en webserie med fem afsnit og en eksklusiv novelle skrevet for DS af Joël Dicker; denne vil udelukkende blive udgivet til og tilbudt personer, der prøvekører Ny DS 4 eller DS 4 Crossback. For at få alt at vide og få en spændende digital oplevelse, besøg www.nouvelleDS4.fr
Få uger efter, at de først blev præsenteret på bilmessen i Frankfurt, viser Ny DS 4 og DS 4 Crossback sig nu hos forhandlerne og i reklamekampagnen The DS Writer, der i dag er lanceret i Frankrig.
Serien har fem afsnit og fortæller historien om Joël Dicker, som, konfronteret med angsten for den blanke side, beslutter at køre en tur i sin Ny DS 4 for at finde inspiration. Det bliver en rejse, som er præget af flugt fra hverdagen, og som starter i Paris og ender helt ude i den tyske Schwarzwald. Gennem disse afsnit bliver den kreative proces, som Joël Dicker følger for at skrive sin næste historie, dechifreret og illustreret.
Ny DS 4 spiller en vigtig rolle, for gennem hele denne opdagelsesrejse benytter forfatteren sig af denne bils seneste nyskabelser, herunder funktionen Apple CarPlayTM, som gør det muligt for ham på sikker måde at notere de ideer, han får undervejs, mens han kører. Kun læserne af novellen “Kun for de indviede” vil finde ud af, hvad disse ideer var.
Som en del af sit samarbejde med DS AUTOMOBILES har Joël Dicker rent faktisk skrevet denne eksklusive novelle for Mærket. Hvert kapitel vil kunne læses online efterhånden, som webseriens afsnit udsendes, men den trykte udgave vil kun blive givet til personer, der prøvekører Ny DS 4 eller DS 4 Crossback.