July 7, 2016

NY DS 3 GIVENCHY LE MAKEUP: TO IKONISKE MÆRKER MØDES

NY DS 3 GIVENCHY LE MAKEUP: TO IKONISKE MÆRKER MØDES

Få så meget som muligt ud af maj! DS Automobiles og GIVENCHY Le MakeUp har kombineret deres knowhow for at skabe en eksklusiv model baseret på Ny DS 3, hatchback og Cabrio.

Denne specialmodel er designet til at opfylde forventningerne hos aktive kvinder, som anser bilen for at være et særligt sted, hvor de kan gøre finesserne ved deres makeup færdig, før de kører. Sammen med sin eksklusive farve og sit raffinerede udstyr leveres DS 3 GIVENCHY Le MakeUp med makeup-produkter fra GIVENCHY og illuminerer passagerernes ansigter ved hjælp af en innovativ belysning. I alt 1.400 biler vil blive sat til salg på verdensplan fra juni 2016. Som en forpremiere vil offentligheden få lejlighed til at gå på opdagelse i denne nye kreation mellem 10. maj og 7. juni på DS WORLD PARIS, hvor den vil være udstillet ved siden af de ikoniske produkter og inspirationskilderne til GIVENCHY Le MakeUp. En rejse gennem luksus og elegance på fransk manér …

Få uger efter lanceringen af Ny DS 3 er DS-mærket stolt over at præsentere en specialmodel, der er designet sammen med GIVENCHY Le MakeUp. Ny DS 3 GIVENCHY Le MakeUp er resultatet af et naturligt møde mellem to mærker, der drives af passion for deres produkter og sirlig opmærksomhed for hver eneste detalje.

DS 3 GIVENCHY Le MakeUp udtrykker to førende mærkers knowhow.

Fra juni 2016 vil 1.400 eksemplarer af Ny DS 3 GIVENCHY Le MakeUp – hatchback og Cabrio – vise flaget for fransk ekspertise på vejene verden rundt.

“DS 3 GIVENCHY Le MakeUp udtrykker to førende mærkers fornemste knowhow i én kreation. Givenchy er et anerkendt brand, der er indbegrebet af en distinktiv, moderne og kreativ indfaldsvinkel til luksus, og som lægger ganske betragtelig vægt på materialer, tekstur og farver, hvilket vi også gør. Kort sagt er det et mærke, der har tilsvarende værdier, og som vi har rigtig meget tilfælles med,” sagde Thierry Metroz, designdirektør for DS.

“Jeg havde en fantasi, hvor jeg drømte, at denne bil ville forskønne kvinder. De ville være smukke, fordi de ville sidde ved rattet i denne Ny DS 3, en bil, der allerede er i gang med at gøre indtryk på sin epoke. Smukke gennem refleksionerne og farverne af deres ansigter. Og smukke via denne smilende, pink farves dynamiske virkning,” sagde Nicolas Degennes, Art Director for makeup og farve hos Givenchy.

En ikonisk bil til unikke kunder

Alle bilernes i DS’ modelprogram er designet til kunder, der er på udkig efter en personlig udtryksmåde. Ny DS 3 GIVENCHY Le MakeUp er ikke nogen undtagelse fra den regel: Fra det ydre til kabinen blev hver eneste detalje fuldstændigt gennemtænkt for at skabe en unik bil.

Karrosseriet fremstår i en tekstureret, perlemorshvid farvenuance, der hedder Hvid Opalin. Taget skaber en slående kontrast med mærkefarven Whisper, som også kan ses på sidespejlshusene og hjulkapslerne. Cabrio-udgaven har tagbøjler i Whisper og sort foldetag. Et GIVENCHY Le MakeUp-logo i aluminium tilføjer en elegant, iøjnefaldende finesse på dørstolperne.

Kabinen rummer et væld af personliggjorte finesser. Instrumentbordets eloxerede pink oplyser kabinen, mens midterarmlænet har et særligt rum til et GIVENCHY Le MakeUp-kit indeholdende Noir Couture-mascara, kompakt Prisme Visage-pudder og Le Rouge-læbestift sammen med en Whisper-neglelak specielt udviklet til denne nye model. Beskyttelsesmåtterne er også udstyret med logoet for specialmodellen.

For at fremhæve designets helhedsharmoni kan instrumentbordets eloxerede pink også ses på armlænets inderside sammen med GIVENCHY Le MakeUp-logoet. Armlænets overside er polstret i Basalte Sort nappalæder med et lasergraveret 4G-logo. Som en afsluttende finesse er de to makeup-spejle udstyret med LED-belysning til at oplyse ansigterne på dem, der sidder foran. Dette system er udviklet udelukkende til denne specialmodel.